השתלת שיער FUE – האם קיימות שיטות השתלה נוספות? ואם כן, מהן?

רוב השתלות השיער כיום מבוצעות בשיטת ה- FUE. שיטה זו מביאה לצפיפות שיער משופרת ופחות תופעות לוואי, והתוצאות מרשימות ביותר. בשורות שלפניכם תמצאו תיאור מפורט של עקרונות השיטה ויתרונותיה, כמו גם סקירה מקוצרת לגבי שיטות השתלת השיער האחרות שקיימות ומתי כדאי להשתמש בהן.

 

FUE – מהפיכה בתחום השתלות השיער

 

השתלת שיער, בכל שיטה שהיא, כוללת הוצאה של זקיקי שיער ממקור עצמי של המטופל (עורף, זקן) והשתלתם במקומות המיועדים לכך. עד לפני מספר שנים, טרם פיתוח שיטת ה- FUE, נאלצו הרופאים להשתמש בפיסות עור מאזור העורף בלבד ולהשתמש בצפיפות הטבעית של הזקיקים שבהם (זוהי למעשה שיטת ה- FUT). החיסרון בתהליך זה היה היווצרות הצטלקויות באזור התורם שכן מדובר בטראומה משמעותית לרקמת עור זו. בנוסף, הצפיפות הטבעית של השיער בפיסות העור לא תמיד מספיקה לצרכי השתלת שיער, שכן חלק מהזקיקים אינו שורד את ההעברה לאזור החדש.

 

השתלת שיער FUE היא שיטת השתלת שיער מתקדמת יותר בה הזקיקים מוצאים מהאזור התורם כבודדים ומושתלים כבודדים! משמעות הדבר היא כי הרופא המטפל הוא זה שקובע את צפיפות הזקיקים באזור המושתל וזאת בהתאם לגיל המטופל וקווי השיער הנדרשים. הווריאציה המתקדמת יותר של שיטת ה- FUE קרויה DHI והיא כוללת שלב נוסף של ביצוע סלקציה קפדנית של הזקיקים תחת מיקרוסקופ טרם ההשתלה ושימוש במיכשור טכנולוגי מיוחד לביצוע החדרת הזקיקים לעור, בזווית ובעומק הנכונים ביותר.

 

אחוזי ההצלחה בשיטות ה- FUE וה- DHI גבוהים ביותר, צפיפות הזקיקים הטובה מונעת טיפולי השתלת שיער חוזרים ובסופו של דבר התוצאות מדברות בעד עצמן (שאלות בתחום ניתן לשאול בפורום השתלת שיער).

 

האם שיטת ה- FUT חלפה מהעולם?

 

התשובה היא שלא, ולמרות שהזכרנו לעיל מספר חסרונות שלה, היא עדיין כאן כדי להישאר. למשל, עבור נשים, שזקוקות להשלמת שיער דליל או השתלת שיער מינימאלית, תועדף שיטת ה- FUT על פני ה- FUE וזאת משום מחירה הנמוך והיכולת שלה להביא לתוצאות הרצויות בזכות צפיפות הזקיקים הטבעית של האישה. השתלת שיער FUE כן תבוצע על נשים במקרה שמדובר באישה שזקוקה להשתלת שיער נרחבת במיוחד.

 

מה עוד חשוב לדעת על השתלת שיער?

 

בין אם תבחרו בשיטת השתלת ה-FUE, ה-DHI, או ה- FUT, חשוב כי תבחרו בקליניקה הטובה ביותר עבור ביצוע ההשתלה. אחת האפשרויות היותר מקצועיות ומשתלמות היא לברר לגבי מעבר הפרוצדורה במדינות דוגמת טורקיה או קפריסין. מדינות אלו מתמחות בכל אחת מהשיטות, אחוזי ההצלחה בהן נחשבים לגבוהים ביותר על הגלובוס, והמחירים? נמוכים בחמישים אחוז ממחירי הארץ! גם אם לוקחים בחשבון את עניין הטיסות והשהייה עצמה.

 

חברות ישראליות רבות ישמחו לעזור לכם במציאת הקליניקה המתאימה ביותר בטורקיה או בקפריסין, תהליך שכולל גם אבחון מקדים מקיף באשר לשיטה השתלת השיער המתאימה לכם ביותר וגם התאמה מושלמת על פי התקציב. מומלץ בהחלט!