השתלת שיער בחו"ל – למה לעשות השתלת שיער בחו"ל?

אנו רגילים לעבור את רוב הטיפולים הרפואיים שלנו בעיקר בארץ, כאשר הביטוחים הרפואיים שלנו מרחיבים את האפשרויות במידה ונרצה לעבור את הטיפולים אצל רופאים מומחים יותר שנמצאים מעבר לים. בתחום השתלות השיער והרפואה האסתטית אין ביטוחים שמאפשרים זאת, אך בוודאי תשמחו לגלות כי עדיין ניתן לעבור השתלת שיער בחו"ל אצל המומחים הטובים ביותר מבלי לקרוע את הכיס יותר מידי רק בגלל היעדר ביטוח שמממן זאת. להלן כל המידע שיסביר לכם מדוע הדבר כל כך כדאי.

 

בישראל יקר הרבה יותר

 

יוקר המחיה בישראל אינו פסח גם על תחום הרפואה האסתטית בכלל ועל תחום השתלות השיער בפרט. עבור השתלות שיער שאינן נרחבות ומסובכות במיוחד על המטופל הישראלי להיפרד מלפחות 15,000 שקלים, כשהמחירים מאמירים עד לסכומים של פי 3 ואפילו פי 4 ככל ששטח הקרקפת דליל וקירח יותר. ומעבר לים לעומת זאת? ובכן, השתלת שיער בחו"ל תעלה לכם כ-50% פחות!!! והמחיר כולל גם את הטיפולים המקדימים (הדמיות), המשלימים (PRP) ואף את הטיסות והמלון. תראו לנו עוד עיסקה משתלמת שכזאת באחת הקליניקות המובילות בארץ…

 

בחו"ל תמצאו את הרופאים הטובים ביותר

 

כמובן שלא רק המחיר אמור להוות פקטור על מנת לנסוע מעבר לים לטיפולי השתלת שיער, אלא גם ההבטחה כי תקבלו את הטוב ביותר מבחינה מקצועית. ואכן, ישנן מדינות שבהן פועלים הרופאים הטובים ביותר, כאלו שמובילים את התחום ומעשירים אותו בפיתוחים. הקליניקות שמנוהלות על ידם מעמידות לטובת הלקוחות את המיכשור הטכנולוגי המתקדם ביותר, תוכנות להדמיית קו השיער החדש לפני השתלת הזקיקים, "עטים" מיוחדים להשתלה בעומק ובזוויות הרצויים (שיטת DHI), השתלת שיער בשיטת FUE מדוייקת, בקרה וסלקציה של זקיקים תחת מיקרוסקופ ועוד (על שיטות נוספות בתחום ניתן לקרוא בבלוג על השתלת שיער).

 

בין המדינות המובילות את תחום השתלות השיער ניתן לציין את טורקיה וקפריסין, אשר מגלגלות מיליארדי דולרים בכל שנה רק מתיירות המרפא שמגיעה אליהן מכל רחבי הגלובוס.

 

לא יתמקחו איתכם על הדברים הקטנים

 

גם אם מצאתם מחיר בקליניקה ישראלית שנראה לכם נמוך מהרגיל, עליכם לזכור שבישראל תמיד חשוב לשים לב לאותיות הקטנות. המחירים המוצעים לעיתים כוללים רק את חישוב הבסיס ולזה יש להוסיף עלויות פר זקיק, מספר מקסימלי של זקיקים להשתלה, שיטות שאולי חוסכות לרופא ולא לכם (FUT ולא FUE) וכמובן, משך האחריות.

 

בטורקיה ובקפריסין אין את התופעה הזאת. לא מדברים איתכם שם על מספר הזקיקים כי אם אלא על התוצאה הסופית בלבד. השיטות תמיד מהמתקדמות ביותר ואף ניתנת אחריות מורחבת למטופל. משום שמדובר באחוזי הצלחה גבוהים, צפיפות הזקיקים היא מקסימלית ומונעת את הצורך של טיפול חוזר.

 

המסקנה אם כן ברורה – אם תשכילו לעבור את פרוצדורת השתלת השיער שלכם בחו"ל, תרוויחו מכל הבחינות! תוכלו לשלב את הטיפולים גם עם חופשה מפנקת, במינימום העלויות ובמקסימום המקצועיות הנדרשת. שיהיה בהצלחה!